U kunt zo veel gebruikers toevoegen aan Orderbon als u wilt. Zo kunnen uw collega’s gemakkelijk het Orderbon systeem inzien en aanvullen. Wanneer u een nieuwe gebruiker wilt toevoegen, volgt u de volgende stappen:
Er verschijnt nu een pop-up venster genaamd “Uitnodigen gebruiker”. Vul hier de voornaam, de achternaam en het e-mail adres in van de gebruiker die u wilt uitnodigen.
Let op: Het e-mail adres dat u invult voor de nieuwe gebruiker kan hierna niet meer aangepast worden
Vervolgens kunt u er voor kiezen om “Is beheerder?” aan te vinken: Wanneer u een gebruiker uitnodigt als beheerder is deze ook bevoegd om nieuwe gebruikers uit te nodigen om gebruik te maken van uw Orderbon systeem. Druk vervolgens op “Uitnodigen gebruiker”.
Wanneer u dit proces heeft voltooid ziet u op de Account & Instellingen pagina onder het tabblad “Gebruikers (Team)” de gebruikers staan die u heeft toegevoegd. Hier bent u ook in de gelegenheid om een gebruiker te verwijderen, een uitnodiging nogmaals te versturen of alsnog een beheerdersfunctie toe te kunnen.