Uitleg order notities

Wanneer u eenĀ order invoert, bent u in de gelegenheid om hier enkele notities bij op te geven. Deze notitiesĀ zijn bedoeld om, indien dat nodig is, extra informatie te verschaffen die belangrijk is bij de bezorging of afhandeling van de order. Indien u notities wilt geven over de inhoud van de order (die direct van toepassing zijn op het product), raden wij u aan om gebruik te maken van de product opties.

Voorbeelden van opmerkingen die u in de notities zou kunnen plaatsen, zijn als volgt:

  • “Wanneer de deur niet wordt geopend graag bellen op mobiel nummer”
  • “Aanbellen en vragen naar contactpersoon”
  • “Graag laten tekenen voor ontvangst”

 

Wanneer u een nieuwe order invoert bent u meteen in de gelegenheid om notities toe te voegen. Wanneer u op een later tijdstip notities bij uw order wilt noteren, gaat dat als volgt:

  1. Open Orderbon
  2. Open uw order (door deze te selecteren in de kalender op het Dashboard, of door deze op te zoeken en te selecteren in de lijst onder de knop “Orders” in de linker menubalk)
  3. Klik op de knop “Aanpassen” rechts boven in het scherm
  4. In het eerste tabblad “Order details” vind u het invulveld “Notities”. Vul hier uw opmerkingen in.
  5. Druk op de knop “Veranderingen opslaan”.