Nieuwe gebruiker toevoegen

U kunt zo veel gebruikers toevoegen aan Orderbon als u wilt. Zo kunnen uw collega’s gemakkelijk het Orderbon systeem inzien en aanvullen. Wanneer u een nieuwe gebruiker wilt toevoegen, volgt u de volgende stappen:

  1. Open Orderbon
  2. Klik op uw naam, rechts boven in het scherm. Klik vervolgens op “Account & Instellingen”.
  3. Op de Account & Instellingen pagina selecteert u het tabblad “Gebruikers (Team)”.
  4. Druk nu op de knop “Nieuwe gebruiker uitnodigen”.

 

Er verschijnt nu een pop-up venster genaamd “Uitnodigen gebruiker”. Vul hier de voornaam, de achternaam en het e-mail adres in van de gebruiker die u wilt uitnodigen.

Let op: Het e-mail adres dat u invult voor de nieuwe gebruiker kan hierna niet meer aangepast worden

Vervolgens kunt u er voor kiezen om “Is beheerder?” aan te vinken: Wanneer u een gebruiker uitnodigt als beheerder is deze ook bevoegd om nieuwe gebruikers uit te nodigen om gebruik te maken van uw Orderbon systeem. Druk vervolgens op “Uitnodigen gebruiker”.

Wanneer u dit proces heeft voltooid ziet u op de Account & Instellingen pagina onder het tabblad “Gebruikers (Team)” de gebruikers staan die u heeft toegevoegd. Hier bent u ook in de gelegenheid om een gebruiker te verwijderen, een uitnodiging nogmaals te versturen of alsnog een beheerdersfunctie toe te kunnen.