Informatie

Wat kan Orderbon voor u betekenen?

 

Een simpele en doeltreffende manier om uw orders te beheren:

Eenvoudig in gebruik

Voor beginners en gevorderden

}

Altijd bereikbaar

Op kantoor, mobiel en thuis

Geen overtollige functies

Betaal niet voor onnodige opties

In de Cloud

Goed beveiligd maar toegankelijk

Goede samenwerking

Overzicht voor u en uw collega’s

Uw simpele ordersysteem

 

Orderbon is een gebruiksvriendelijk en eenvoudig systeem voor uw verkooporders. Dat betekent dat onze klanten niet worden opgezadeld met een scala aan administratieve functionaliteiten waar zij eigenlijk geen gebruik van maken. Dat houdt Orderbon niet alleen overzichtelijk, maar ook gemakkelijk in het gebruik. Daarbij verzorgd Orderbon de integratie met andere systemen die hun waarde binnen uw organisatie al hebben bewezen.

Uw verkooporders digitaal

 

Met Orderbon heeft u uw verkooporders digitaal en centraal op één plek. Dit betekent niet alleen dat u meer overzicht krijgt, maar ook dat u en uw collega’s altijd gemakkelijk inzage hebben in uw ordersysteem. Zo worden miscommunicaties voorkomen en wordt uw bedrijfsproces versneld.

Uw orderbonnen in de Cloud

 

Orderbon is een Cloud-dienst; dat betekent dat uw gegevens altijd en veilig toegankelijk zijn voor u en uw collega’s. Zo kunt u niet alleen op uw PC, maar ook op uw tablet of telefoon toegang krijgen tot uw eigen ordersysteem. Dit is niet alleen handig voor onze klanten die veel op weg zijn, maar ook voor bedrijven met een eigen bezorgdienst, of met een aparte werkruimte of magazijn.

Wij zetten de voordelen uitgebreid voor u op een rij

 

Eenvoudig in gebruik

 

Orderbon vervult uw behoeften bij het aanmaken, verwerken en bijhouden van uw verkoop orders. Door zich niet te richten op andere bedrijfstechnische zaken, blijft Orderbon simpel en doeltreffend. In plaats daarvan kan Orderbon samenwerken met verschillende systemen die hun waarde al binnen uw organisatie hebben bewezen, waar onder Moneybird en Magento.

}

 

Altijd bereikbaar

 

Orderbon is ontwikkeld om u en uw collega’s waar dan ook van dienst te zijn. Dat betekent dat Orderbon beschikbaar is in de browser van uw PC, maar ook op uw mobiele telefoon of tablet. Op deze manier heeft u overal en altijd inzage in uw verkooporders. Op het werk, thuis en onderweg; waar u maar online bent.

 

Geen overtollige functies

 

Omdat Orderbon geheel gericht is op het bijhouden en verwerken van uw verkooporders, hebben onze klanten niet te maken met functies en pakketten waar zij eigenlijk geen gebruik van maken. Dat scheelt ook in de prijs!

 

In de Cloud

 

Cloud computing is het beschikbaar stellen van gegevens aan specifieke derden via het internet. Dat betekent dat u altijd en overal inzage heeft in uw verkooporders, zonder gebonden te zijn aan een intern software systeem of netwerk.

 

Goede samenwerking

 

Omdat al uw verkooporders op één plek zijn verzameld, wordt het bedrijfsproces vereenvoudigd. Er ontstaan geen mis-communicaties over verkeerd opgeborgen papieren of systemen die elkaar overlappen.

 

Probeer nu gratis

 

Bent u benieuwd wat Orderbon voor u kan betekenen? Schrijf u vrijblijvend in en probeer Orderbon een maand gratis.